Xiaomi Mi 1S bei Mi PRO 2 elektrinių paspirtukų apžvalga

Paskelbta

 

Elektrinis paspirtukas Xiaomi M365 PRO 2 ir Mi 1S

Nuo 2020 metų elektrinių paspirtukų rinką šturmuoja du nauji Xiaomi modeliai: Mi 1S bei PRO 2. Kokios yra pirmtakų Xiaomi M365 bei Xiaomi M365 PRO specifikacijos, žino kiekvienas paspirtukininkas, bet, ką naujo gali pasiūlyti minėti 1S bei PRO 2 modeliai, žino tikrai ne visi ir didelis įrašų kiekis socialiniuose tinkluose tai tik patvirtina. Šiame straipsnyje norime trumpai aptarti ryškiausias 1S bei PRO 2 naujoves bei pabrėžti, kuo jie skiriasi nuo savo pirmtakų.

Kalbant apie skirtumus... Bene ryškiausias skirtumas tarp naujų ir senų modelių yra... pavadinimas!? Tie, kas mėgsta hiperbolizuoti, tarp jų deda lygybės ženklą, o konkrečiau:

Xiaomi M365 = Mi 1S

bei

Xiaomi M365 PRO = PRO 2

Iš dalies turime sutikti – apčiuopiamų, riebių skirtumų ar naujovių 2020 metų modeliai nepasiūlė. Žiūrint į visus šiuos paspirtukus iš kelių metrų atstumo, sunkiai galėtume atpažinti, kur kuris modelis yra. Tačiau dėti lygybės ženklą taip pat nėra teisinga. Kodėl?

Pirmiausia, verta paminėti, kad techninės specifikacijos, tokios kaip greitis, variklio galingumas, ratai, baterijų energijos sunaudojimas, pakrovimo laikas, paspirtukų svoris ir dydis, stabdžiai, maksimalus nuvažiuojamas atstumas bei greitis yra nepakitusios, t. y. modelio 1S parametrai atitinka pirmtako M365, o PRO 2 yra modelio M365 PRO atitikmuo. Taigi, pagrindiniai faktoriai, kurių atnaujinimų tikėjosi paspirtukininkų bendruomenė su naujų modelių atėjimu, liko nepakitę.

Tai kodėl pasakymas, jog skiriasi tik pavadinimai, netinka? Ogi todėl, kad šiokių tokių skirtumų visgi yra ir būtų tiksliau juos vadinti kosmetiniais. Pavyzdžiui, pirmtako Xiaomi M365 valdymo skydelis turi tik 4 lemputes, kurios informuoja apie baterijos likutį ir žalią lemputę, kai įjungtas ECO režimas. Tuo tarpu Xiaomi Mi 1S modelis jau turi LCD ekraną, identišką Xiaomi M365 PRO modeliui, kuriame galime matyti  paspirtuko greitį, pasirinktą režimą (ECO, D, S), priekinių šviesų, Bluetooth, gedimo bei baterijos likučio indikatorius.

Elektrinio paspirtuko Xiaomi M365 ekranas, valdymo skydelis

Kiti skirtumai: Mi 1S modelis turi tokius pačius stabdžius, kaip ir M365 PRO, ilgesnį purvasagį ir jo laikiklį, geltonus atšvaito lipdukus (vietoje raudonų), papildomą atšvaitą virš priekinio rato bei juodus išorinius laidus (taip pat vietoje raudonų). Iš esmės, tai ir yra visi skirtumai tarp Xiaomi M365 bei Mi 1S elektrinio paspirtuko, kuriuos galime pastebėti plika akimi.

Beje, nepamiršome ir apie Xiaomi PRO 2 modelį. Taip pat, kaip ir Mi 1S, šis modelis daug naujovių, palyginti su jo pirmtaku Xiaomi M365 PRO, neturi. Iš esmės, tie patys jau minėti kosmetiniai skirtumai: ilgesnis purvasaugis su laikikliu, papildomas atšvaitas virš rato ir t. t. Dar vienas nežymus patobulinimas – priekinio LED žibinto galia padidėjo nuo 1 W iki 2 W.

Gamintojas deklaruoja, jog tiek Mi 1S, tiek PRO 2 paspirtukų modeliai turi ir kitų skirtumų: tvirtesnės detalės, prakiurimui atsparesnės padangos bei kameros, nežymios modifikacijos pačioje baterijoje, geresnis variklio aušinimas. Tačiau ar taip yra iš tikrųjų, galima bus atsakyti tik po kelių metų sąžiningos elektrinio paspirtuko eksploatacijos. Apibendrinant, galime tik dar kartą paminėti, jog į rinką atėję nauji elektrinių paspirtukų Xiaomi modeliai praktiškai niekuo nesiskiria nuo senesnių.

 


Dalintis



← Ankstesni straipsniai Naujesni straipsniai →